Bijna weg! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: Es

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 April 2009 | Nederland, Groningen

G'day mates,

Nou nog anderhalve week en dan zit mevrouw in het prachtig mooie Sydney! Ik typ het nou wel maar besef eigenlijk totaal niet dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren.. dat zal wel komen als we na 24 uur (!!!!) uit het vliegtuig stappen!

Wel leuk dat ik op deze site alweer mijn 3e reis bij kan gaan houden, en ik hoop dan ook dat ik jullie het komende jaar weer kan vermaken met jaloersmakende verhalen uit Australie en al die andere landen waar ik zo nodig heen moet;)

Als ik aan de andere kant van de wereld zit horen jullie weer van me! ( en o, wat voelt het heerlijk om dat te kunnen zeggen haha:))

XOXO

  • 03 April 2009 - 14:42

    Chiel:

    Gaan wij nog lunchen drankje doen, weet ik't voor de 9e?
    Ik zal trouwe fan blijven...

  • 04 April 2009 - 08:29

    Sabien:

    Ey Es!

    Ben nog steeds aangemeld op je site dus zal je verhalen natuurlijk gaan lezen, als je me niet te jaloers maakt natuurlijk!
    Wens je een hele fijne reis en super veel plezier met alles wat je gaat beleven!

    Dikke tuut Sabien

  • 06 April 2009 - 06:59

    Natascha En Savino:

    Dag lieve juf Eshter!
    We missen je nu al hoor bij de creche !
    Vond je de drop lekker?
    Liefs van Natascha en Savino

  • 07 April 2009 - 17:44

    Mari&Lijn:

    Hallo esje,
    hier een dikke tut uit Utrecht. Zin in Donderdag :)

  • 11 April 2009 - 08:27

    Marloes:

    He Es!!!
    Geweldig: Australië!!! Ben nu al jaloers;) Ben er ook geweest en als ik lees of hoor dat er iemand heengaat begint het gelijk weer te kriebelen; echt een super land en een super ervaring! Geniet ervan! Maar dat zal wel lukken denk ik;) Wat ga je er precies doen; werken of rondreizen?
    Liefs Marloes

  • 13 April 2009 - 22:44

    De Zus Van Karlijn:

    Het is het allemaal waard! (en ik kan het weten ;-) )

    Geniet ervan.

  • 15 April 2009 - 18:17

    Anja De Boer:

    Esther heel veel plezier, en geniet er van.

  • 06 Mei 2009 - 18:51

    Bouch:

    ik vond niet leuk dat je weg ging maar ja dat is leven , veel pelezier meid daar en pas goed op je zelf ps ik mis je heel erg bouch

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2010

Het zit er alweer op...!

19 Februari 2010

Sawasdee!

07 Februari 2010

Vervolg!

03 Februari 2010

Foto's!

17 Januari 2010

09/10
Esther

Actief sinds 04 Juni 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 38859

Voorgaande reizen:

15 April 2009 - 10 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: