First days in the land Down Under! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Esther Jong - WaarBenJij.nu First days in the land Down Under! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Esther Jong - WaarBenJij.nu

First days in the land Down Under!

Door: Es

Blijf op de hoogte en volg Esther

21 April 2009 | Australië, Sydney

Dag schatten!

Nou eindelijk even een update vanuit het prachtige Australie! Ik zal de verhalen kort maar krachtig houden aangezien ik a)jullie niet wil vervelen met wat ik elke dag doe en b)ik weet dat de helft ongeveer afhaakt op de helft van die lappen tekst en dat schiet ook niet op!

We zijn veilig aangekomen na een ellendig lange reis van 26 uur. Het was helaas donker maar dat mocht de pret niet drukken, we waren in Sydney en dat was ook prachtig by night!Na een lekker doucheje in ons prima hostel zijn we maar gelijk de kroeg ingegaan, geen betere remedie tegen de jetlag dacht ik! Toch viel het best tegen want de dagen daarna hebben we toch meer geslapen overdag dan gepland. Maar goed, we hebben een jaar de tijd dus vooral geen stress de eerste paar dagen! Leuke mensen ontmoet, Sydney gezien, alles een beetje uitgezocht en geregeld en nu zijn we zo ongeveer klaar voor onze grote reis! We hebben een bankrekening geopend, onze simkaart opgehaald, gepland waar we heen willen en we voelen ons al bijna echte Ozzie gals:)

Vandaag hebben we een auto gekocht! Whaaaa dat voelt toch wel stoer hoor:) Een grote witte Holden Commodore. Het is een station, dus een matrasje achterin en wij hebben een slaapplek! Met een beetje geluk kunnen we hem morgen ophalen en dan is het een kwestie van gaan met die banaan;) Het plan is nu om de oostkust omhoog te rijden, al die prachtige steden en stranden aan te doen, tussendoor een beetje werken ergens en dan eindigen in Cairns, helemaal bovenin. Dan zo tegen eind juli rijden we dan in een dagje of 3 terug naar Brisbane en vliegen we naar het o zo mooie Fiji! Maar dat duurt nog even, eerst maar die oostkust zien. Tijdens ons roadtripje komt er een nieuwe waarbenjij met hopelijk nog meer mooie verhalen en fotos!

Lieverds alles gaat verder helemaal prima met me, no worries what so ever! I'll keep you guys posted!:)

XOXO


  • 20 April 2009 - 05:37

    Amy:

    Zussie!! Eindelijk aangekomen in Australie! Blij dat alles goed is gegaan en mooi dat het hostel bevalt. Haha, je eerste auto en dan meteen een dikke stationwagen.. dat ga ik je niet nadoen:). Lieve zus geniet ervan, en wanneer komen de foto's? :)

    dikke kus Amy

  • 20 April 2009 - 05:45

    Mem:

    ha lieverd!

    Mooi dat alles goed gaat!
    Wij zijn ook heel benieuwd naar foto's!

    xxxxx mem

  • 20 April 2009 - 07:08

    Loes:

    Aaaahhh hoe stoer zijn jullie:D
    ben ook erg benieuwd naar de foto's!
    loveyouu
    xxx

  • 20 April 2009 - 07:34

    Sanne:

    Hi Esther, leuk om jouw story ook te lezen! Ben ik helemaal goed o de hoogte wat jullie allemaal beleven daar! Goeie reis met de mooie Commodore en genietse, xxSanne

  • 20 April 2009 - 08:55

    Marten En José:

    Lief buurmeisje,

    Goed aangekomen gelukkig en nu genieten!
    Marten wil heel graag een foto van jullie auto zien, kan dat? Haha.
    Nu nog een stoere monteur erbij, mochten jullie pech krijgen (zal vast niet gebeuren) maar je weet het nooit he.
    Heel veel plezier alvast en een dikke tuuuuut vanuit Toel 46.


  • 20 April 2009 - 09:49

    Esther De Jong:

    Lieve iedereen,

    Er gaat even iets niet helemaal lekker tussen waarbenjij.nu en mij want ik kan geen fotos plaatsen en ik weet niet waarom!!! Ik ga iets regelen, komt allemaal goed! Kus

  • 20 April 2009 - 10:32

    Anja De Boer:

    Hoi Es wat super dat het allemaal zo naar wens gaat!!!(op het plaatsen van de foto,s na dan) Gewoon nog een keer proberen, en blijf genieten. Dikke tut.

  • 20 April 2009 - 18:13

    Tineke:

    Lieverd!!!
    Vind de verhalen nu al geweldig. Heb helemaal een beeld van hoe jullie in de auto gaan touren. Zie hiernaast nog foto's van Suri,hahaha en je lova daar. Snel ff verwijderen en op zoek naar een nieuwe heh :P.
    Schat blijf genieten en pas op elkaar heh. Ben benieuwd naar de volgende storie. Ik zal de taaltoetsen even registeren :S
    Tot gauwwwww kuskus

  • 20 April 2009 - 19:21

    Mari:

    Hey lieverd! Ooh echt geweldig die auto, ik zie het al helemaal voor me! En wat een mooie verhalen alweer haha! Al gewend aan het bier drinken? Dat moet je écht even vastleggen: Es&bier:) Lekker genieten daar schat, snel weer even bijkletsen! Hele dikke kus!

  • 20 April 2009 - 19:52

    Natascha En Savino:

    Wat leuk om te lezen dat het je nu al goed bevalt!
    Veel plezier!
    Dikke kus Natascha en Savino

  • 21 April 2009 - 08:26

    Chiel:

    idd kort berichtje zeg!
    Had me een dag vergist in je vertrek en hoorde dat je geen nld sim mee hebt van Kaas! Begin klinkt goed, houden (indien mogelijk) contact!
    XOXO

  • 21 April 2009 - 08:57

    Mnon:

    Esje!! Wat fijn om te horen dat jullie t goed hebben daar! Kan ook niet anders, in het land van de dudes en stubbies ;)
    Dacht even dat je suri lovah ook in oz zat ivm die foto's, haha!
    lieverd ik denk aan je, dikke kuss!!

  • 21 April 2009 - 16:54

    Lijnos:

    Lieverd, super leuk, super stoer :)

  • 26 April 2009 - 22:43

    Wouter:

    Klinkt goed madame, kijken jullie wel uit voor de roadtrains?:)

    Succes met het afbouwen van de siësta's en geen snoep aannemen van onbekende mannen he.

    Have a nice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2010

Het zit er alweer op...!

19 Februari 2010

Sawasdee!

07 Februari 2010

Vervolg!

03 Februari 2010

Foto's!

17 Januari 2010

09/10
Esther

Actief sinds 04 Juni 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 38865

Voorgaande reizen:

15 April 2009 - 10 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: