Adres en foto's!!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Esther Jong - WaarBenJij.nu Adres en foto's!!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Adres en foto's!!!!

Door: Es

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Juli 2009 | Australië, Cairns

Joehoe!!!
Vorige keer had ik weer eens issues met de computer en lukte het fotos plaatsen niet dus die hadden jullie nog tegoed van me! Bij deze:)

Ons huisje is inmiddels helemaal lekker van ons geworden, de ellendige backpacks zijn geleegd en al onze kleertjes hangen mooi in de kast! Zo lekker om weer even je eigen plekje te hebben zonder alles te delen met 80 andere mensen!
Ons adres is:
6a 163 Grafton street
Cairns QLD 4870
Australia

Wij hebben ook weereens onze plannen gewijzigd, het zou eens niet zo zijn:) We blijven tot eind november hier in Cairns om te werken, en dan moeten we zorgen dat we in Brisbane komen want 1 december vliegen deze dames naar Fiji:D Daar blijven we 2 weekjes want 16 december zijn we weer terug in Sydney. Daar willen we dan blijven tot kerst en NYE en dan vliegen we 5 januari naar NZ. 5 februari komen we weer terug en dan gaan we 10 februari naar Thailand waar we een maand blijven. Wat dus betekend dat ik 10 maart rond 2u s'middags weer terugkom op Schiphol! Klinkt nog heel ver weg maar dat is wel weer 2 weekjes eerder dan gepland.

Verder gaat alles nog steeds goed op het werk, we hebben echt een superleuk team en laatst hadden we een feestje van een collega met cocktails die eindigde in de kroeg dus errug gezellig! We zijn hier lekker geintegreerd en kennen steeds meer mensen wat Cairns toch echt wel een beetje thuis maakt inmiddels.

Overmorgen ga ik mijn lieve ouders ophalen van het vliegveld en ik kan niet wachten!! Daarna volgt er weer een verhaal hoe dat was:)

Bedankt nog voor de lieve verjaardagsgroeten en berichtjes trouwens!! Volgend jaar ben ik gewoon weer bij jullie om te proosten!

Nou hele dikke kussen en tot contacts!

XOXO Es

  • 20 Juli 2009 - 05:52

    Heit En Mem:

    We komen er zo aan!!

    xxxxxxxx Heit en Mem

  • 20 Juli 2009 - 06:06

    Amy:

    en mijn taak in deze reis houdt helaas op bij heit en mem zo naar het vliegveld brengen:) Heel veel plezier alvast en superchill jullie appartementje! kus

  • 20 Juli 2009 - 10:15

    Tineke:

    Hey Lieve ES!!!!
    Leuke foto's van je verjaardag. Dat is wel goed gekomen daar dus. Ik wens je heeeeeeeeeel veel plezier met je papa en mama!! Ik vertrek morgen naar France. Twee weekjes en we bezoeken de familie van jose ook nog even. Komt helemaal goed want ik spreek vloeiend spaans en frans :S:S
    Dikke kusssss

  • 20 Juli 2009 - 11:01

    Karlijn:

    Jeeeh! adres adres:)

  • 23 Juli 2009 - 14:11

    Irma:

    Zag dat je een leuke verjaardag hebt gehad. En wat leuk dat je ouders bijna komen...

    Kus aan Ka en aan jou vanuit Moskou

  • 27 Juli 2009 - 11:07

    Sanne:

    Hi Esther, wat een mooie huissie hebben jullie! Hoorde dat je ouders er nu zijn, helemaal leuk, geniet ervan.xSanne

  • 28 Juli 2009 - 12:13

    Manon:

    lieverd, je adres komt net iets te laat anders had ik je een mooie kamelenkaart vanuit marokko gestuurd. Maar eentje van t exotische grunn voldoet vast ook wel ;) Of utrecht, want ik ga ook aan de ortho!

    ziet er geweldig uit allemaal, geniet ervan!

    dikke kuss mnon

  • 02 Augustus 2009 - 07:43

    Jelte:

    Toe Maar, Toe maar..., je volgt jullie een maandje niet en jullie blijven nog eens een paar maanden langer!!..Ben Jaloers..17 augustus begin ik met mijn Summer Course Wiskunde voor mijn Master;)!..Misschien komt mr.beek Juun nog wel die kant op binnenkort!

    Have Fun..! Xxx

  • 02 Augustus 2009 - 07:58

    Juun:

    Hoe vet:D!!!Wat een avontuur dames!Ik ben druk in de weer met de keuring voor de politie academie, mocht ik in januari beginnen met mijn opleiding, kom ik daartussen nog langs wippen!!;)
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2010

Het zit er alweer op...!

19 Februari 2010

Sawasdee!

07 Februari 2010

Vervolg!

03 Februari 2010

Foto's!

17 Januari 2010

09/10
Esther

Actief sinds 04 Juni 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 38864

Voorgaande reizen:

15 April 2009 - 10 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: