6,5 down, 4,5 to go! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Esther Jong - WaarBenJij.nu 6,5 down, 4,5 to go! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Esther Jong - WaarBenJij.nu

6,5 down, 4,5 to go!

Door: Es

Blijf op de hoogte en volg Esther

31 Oktober 2009 | Australië, Cairns

Ja joehoe!!!

En zo was er toen zomaar een maand voorbij. Gatver wat gaat de tijd ook snel! Eens even zien wat wij allemaal hebben uitgespookt in de tussentijd..

Theun en Anja zijn hier natuurlijk een dikke twee weken geweest. Was heerlijk gezellig, afgezien van het feit dat ik gewoon lekker moest werken werken en dat ka 5 dagen vrij had maar die zijn lekker met zn 3en de hort op geweest! We zijn met ze naar Hartley's Crocodile Adventure Park geweest wat een stuk gevaarlijker klinkt dan het uiteindelijk was! We hebben wel op een boot gezeten in een poeltje met menig Croc om ons heen.. zie bijgevoegd filmpje:) Lekker uiteten geweest maar ook genoten van de kookkunsten van moei, lekker hollandse gehaktballen! Ook zijn we bij onze lieve collega Mila gaan eten die al 17jaar bij In Room Dining in het hotel werkt maar zo`n dikke schat is dat ze voor ons ging koken! Ze denkt dat Karin en zij in een vorig leven familie zijn geweest en is helemaal weg van haar en dus ook van poei en moei, haha maar het was hartstikke gezellig met vooral veel lekkere wijntjes uit mooie glazen he Anja;)? Nou en laatst zijn we op een of ander hindoe/bollywoodfeest beland waar we allebei bijna in de broek hebben geplast van het lachen. Er was een grote conferentie in het hotel met vooral veel moody en onaardige mensen uit India maar op de laatste avond gingen ze helemaal los! We waren vrij maar deden een borrel beneden in een van de barren toen we onze baas tegen kwamen, die ons vertelde dat we echt even naar boven MOESTEN komen dus wij daar heen, en direct mee dansen, midden de in de kring het was echt hilarisch. We hebben allemaal nieuwe moves geleerd en stonden we daar als enige blondines te hossen tussen de rest.. ook een filmpje van gemaakt!

Verder gaat het hier zoals gewoonlijk goed! Ik heb er net een week van 9 dagen achter elkaar Poolbar opzitten, en ik ben blij dat ik even vrij ben want de motivatie is ver te zoeken na 9 dagen! Het einde komt nu echt heel dichtbij en dat is gewoon heel dubbel want we hebben superveel zin om verder te reizen maar al deze lieve leuke mensen die we hier hebben leren kennen zien we gewoon nooit meer maar goed.. dat wist je van tevoren zou mem zeggen:) Dus met nog 3 weken werken te gaan tellen we de dagen af!

We hebben ook onze accomodatie en vervoer geregeld voor Fiji en NZ. In Fiji slapen we elke nacht op een ander tropisch eilandje en gaan we niks anders doen dan in de zon liggen en Pina Colada's drinken haha! In NZ hebben we zo`n bustour geboekt en is onze accomodatie geregeld maar we mogen wel lekker ons eigen plan trekken met hoe lang we ergens blijven. Wel zo relaxt vinden we zelf. We hebben tot nu toe in Sydney een hostel to 30 december, want alles was helemaal volgeboekt! Heel Australie komt naar Sydney voor NYE dus we moeten nog maar even zien hoe we dat gaan regelen op de grote dag zelf maar we fixen vast wel wat en het heeft ook wel weer wat ergens haha! Dus misschien spenderen wij de nacht op Bondi Beach onder de sterren maar dat horen jullie tzt wel hihi:)

Nou tegen de tijd dat we Cairns verlaten komt er weer een nieuw verhaal, hele dikke kussen uit Amazing Australia!!

• 31 Oktober 2009 - 08:13

Amy:

Zussie! Haha vette moves hoor op je pakistanifeest.. mooi dat je het nog steeds zo naar je zin hebt. Wat ga je eigenlijk doen met kerst?

liefs en dikke kus Amy

• 31 Oktober 2009 - 12:36

Mem:

ha lieverd!
    Nou jullie hebben weer leuke dingen beleefd!
    Wat zal het leven hier straks weer saai worden....
    Dikke tuut en knuffel

• 31 Oktober 2009 - 13:08

Loezewoes:

Wow, een nieuwe carriere voor jullie in Bollywood zie ik al;)
    Love youuu
    dikke tuut

• 31 Oktober 2009 - 21:16

Anja De Boer:

He Es.. wat weer een leuk stukje. En nog veel leuker is dat ik nu precies weet waar je dit hebt zitten schrijven. Ik wou dat ik er nog even was. We hebben een prima terugreis gehad, maar worden nog wel elke nacht om 3 uur wakker en hebben dan de slaap helemaal uit. Nogmaals dank voor de hele leuke dagen, dikke tût moei.

• 31 Oktober 2009 - 22:59

Michiel:

Haha, ik sms dat jij iets op je wbj moet zeggen en nog geen 24u later, tada! 4,5 mnd gaat best snel denk! Geniet nog ff.. Wil je wel graag weer ff zien ;) kusje

• 01 November 2009 - 08:50

Manon:

Essebes!
    Met jouw chakra zit het wel goed zie ik! Ik zit te blokken voor mn tentamens, een weekje Fiji kan ik ook wel gebruiken! Heerlijk meid, geniet ervan. Ik mail je snel!
    xx

• 06 November 2009 - 20:07

Mari:

Hey lieverd! Wat leuk die filmpjes, gruwelijk! Ziet er goed uit hoor! Fijn om morgen weer lekker met je bij te kletsen, kan niet meer wachten! Kus

• 07 November 2009 - 15:28

Karlijn:

Hola essie, ziet er allemaal weer donders leuk uit!

• 08 November 2009 - 11:48

Tineke:

Hey lieverd...
    Wat een leuk filmpje van the bollywood. Hahaha doet me toch een beetje aan suri denken. Het ziet er naar uit dat jullie het nog erg naar je zin hebben.
    Tot volgend weekend hoop ik heh :D:D:D
    Hoop dat de skypeaansluitingen hier allemaal werken want ik ben daar nogal een kluns in mihihihih.

Dikke tuuuuuuuuut

• 21 November 2009 - 11:42

Lee!:

Es!!! wat een verhaal weer. Nu op naar Fij en NZ, ook niet verkeerd.
    Filmpje was echt brrrrr.
    Have fun mate!!! Dikke zoen xx