Goodbye Cairns, Hello rest of the World! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Esther Jong - WaarBenJij.nu Goodbye Cairns, Hello rest of the World! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Goodbye Cairns, Hello rest of the World!

Door: Es

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 November 2009 | Australië, Cairns

Nou dat was het dan alweer! Hebben we zomaar even 6 maanden in Tropical North Queensland gewoond.. We hebben onze laatste dag bij het Shang gehad en hoewel dat wel ff emotioneel was zijn we stiekem heel erg blij dat we er weg zijn. Hoef ik NOOIT meer die vreselijke poolbar te doen, NOOIT meer dagen van 13uren te draaien, NOOIT meer om 5u mn nest uit om de AMshift van Roomservice te doen maar helaas ook NOOIT meer een blauwe payslip die mij vertelde dat ik weer 700 dollar had verdiend in een week dus dat wordt weer even budgetteren voor de dames:) We hebben vrijdag ons afscheidsfeestje gehad en het was echt super.. iedereen die onze tijd hier heeft gemaakt was er en gewoon zo fijn om iedereen nog even bij je thuis te hebben en gezellig te doen! Vanavond gaan we nog uit eten met alle F&B mensen en dan is het morgen tijd om de backpack weer in te pakken, de keet even uit te schrobben en onze borg terug te krijgen want dinsdagochtend vroeg vliegen we alweer naar Brisbane.. de tijd gaat echt veels te snel! Het is dan ook wel mixed feelings even maar het feit dat ik over 8 dagen met mn kont op een boot zit om van ‘Bounty Island’ naar ‘Coconut Bay’ te varen keeps me going:) Worden jullie al jaloers??? Haha ik ga gewoon naar FIJI!!! Vreselijk veel zin in gewoon.

Verder niet echt veel nieuws aan de horizon hier eigenlijk, behalve dat ik de eerste 2 weken van december (fiji dus, mag ik het nog even een keer zeggen)niet bereikbaar ben omdat er daar geen internet is en het enige contact tussen de eilanden per radiotelefoon is dus stel je even voor hoe rustig ik het zal hebben.. zet mn telefoon gewoon uit en het enige waar ik over na hoef te denken is of ik een pina colada of een island affair ga bestellen bij the poolboy:)

En o ja, we hebben onze geliefde auto verkocht! 2000 dollars er nog voor gekregen dus op zich prima, twee duitse meiden touren er nu weer in op weg naar Sydney.. we gaan m wel missen!
Nou lieve allemaal een fijne Sinterklaas gewenst alvast, als ik weer in het prachtige Sydney zit update ik jullie wel weer even hoe het allemaal was!

XOXO

  • 22 November 2009 - 08:29

    Amy:

    Haha zo'n personalized I love Cairns t shirt is wel een collectors item zeg :) Blij dat je zo'n mooi feestje gehad hebt! Vanaf welke datum ben je weer bereikbaar?

    liefs Amy

  • 22 November 2009 - 09:32

    Mari:

    Goedemorgen lieverd! Wat heerlijk om weer wakker te worden met een verhaaltje van jou! Vanaf nu wordt het helemaal optimaal chillebillen! Geniet ervan! Dikke kus(K)

  • 22 November 2009 - 11:38

    Laura:

    My god wat zijn jullie bruin.. Ik ben jaloers! Wij zitten hier momenteel vol in de regen, wind, grijsheid dus ik wou heeeeeeeel graag dat ik met jullie kon islandhoppen op fiji!
    Geniet ervan swasje:)
    Love you
    xx

  • 22 November 2009 - 12:41

    Chiel:

    Schatje,
    eindelijk weer dat zorgeloze leventje, lekker hoor! Fuckin jaloers is deze jongen, ik ben hier gewoon saai aan het afstuderen :( Als je af en toe maar aan me denkt ;) kusje en geniet er nog ff van...

  • 22 November 2009 - 17:28

    Anja De Boer:

    Wat heerlijk dat het er weer op zit. Op naar de volgende lokatie! Super dat jullie die prachtige auto zo goed hebben kunnen verkopen. Heel veel plezier op fiji.

  • 23 November 2009 - 07:13

    Eva:

    Lieve Es!

    Geniet!!!
    Wat een vreselijke dilemma's, een pina colada of island affair? Ondertussen genietend van het uitzicht op een ongetwijfeld lekekr poolboy! ;)
    En Kerst met cocktails onder een palmboom is zeker een aanrader!!!

    Liefs en een dikke knuffel!

  • 25 November 2009 - 09:56

    M*non:

    Esje! ik ben blij dat je de post naar Mari hebt gestuurd, want ik ben zoooooo benieuwd wat er in zit.... had em allang open gescheurd!
    Toch nog een beetje met jou sinterklazen :) Geniet van Fiji!!

    kus

  • 25 November 2009 - 21:03

    Rian:

    Lief!
    Wat heerlijk dat de reis weer verder gaat of niet? Ik ben ontzettend jaloers op je! Weet je wel hoe koud nederland is?! Gelukkig is me schatje bij me, dat maakt veel goed!:) Geniet maar lekker van je tijd op fiji!!!
    Een hele dikke kus voor jou!!

  • 30 November 2009 - 17:39

    Leonoor:

    wat zijn jullie bruin!!!! WOWWWW
    GENIET van FIJ!! nu ben je er wrs al?? liefs xx

  • 13 December 2009 - 11:45

    Selin:


    Babe!
    Wij gaan naar Johnny jeeeeeeeeee,
    Sorry ik moest ook wat leuks te melden hebben :)
    kus

  • 18 December 2009 - 17:23

    Tineke:

    Ik zie dat ik helemaal nog geen berichtje bij jou achter heb gelaten...
    Schandalig...Had je verhaal al wel gelezen :S.. was al weer aant speuren voor de fijistories...
    Liefs Tini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2010

Het zit er alweer op...!

19 Februari 2010

Sawasdee!

07 Februari 2010

Vervolg!

03 Februari 2010

Foto's!

17 Januari 2010

09/10
Esther

Actief sinds 04 Juni 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 38858

Voorgaande reizen:

15 April 2009 - 10 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: